top of page

Legendy i Baśnie

Jestem bardzo szczęśliwa, że mogę się z Wami podzielić efektem mojej współpracy z Wydawnictwem Zielona Sowa. Prezentuję Wam serię składającą się z czterech książek z baśniami braci Grimm, H.Ch. Andersena i legendami polskimi. Format pozycji jest niewielki, jednak Jest to bardzo duży projekt zawierający kilkadziesiąt kolorowych i bardzo szczegółowych ilustracji. Po raz kolejny pracowałam nad moimi ulubionymi tematami: legendami i baśniami, dlatego ilustrowanie pochłonęło mnie bez reszty. Nie mogłam się doczekać, kiedy pokażę Wam gotowe ilustracje. Co tu dużo mówić- sami zobaczcie. Poniżej podgląd tego co znajdziecie w książkach:)

Wyróżnione posty
Sprawdź ponownie wkrótce
Po opublikowaniu postów zobaczysz je tutaj.
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page