top of page

Warsztaty komiksu

O rysowaniu i książkach to strach ze mną zacząć rozmowę, bo to dla mnie tematy bez końca... Czasem zdarza się jednak, że ktoś mnie do siebie zaprosi żebym poopowiadała o ilustracji. Często na takim spotkaniu schodzę na temat pasji w ogóle. Bo pasje i zainteresowania czynią życie lepszym. Banały, ale na ich obronę przytoczę cytat filozofa z VI-V w.p.n.e. (!) Konfucjusza: „Wybierz zawód, który lubisz, a nigdy nie będziesz musiał pracować”. Oczywiście to duże uproszczenie, ponieważ każdy zawód ma swoje ciemne strony i obciążenia, ale jest w tym z pewnością dużo prawdy. Tak więc odwiedziłam niedawno Szkołę Podstawową nr 3 w Lubartowie, dla której w ramach NPRC realizowanego przez bibliotekę szkolną poprowadziłam warsztaty tworzenia komiksu dla blisko 120 osób - czwartoklasistów. W tak licznej grupie wiadomo - nie każdy lubi rysować, ale jak się okazało dzieci miały już swoje wielkie pasje: koszykówka, różne sporty, jeździectwo, zwierzęta - i to było widać w ich pracach. Mało tego - następnego dnia cudowne Panie z biblioteki przysyłają mi info, że kilkoro uczniów w czasie wolnym przyszło do nich aby w zaciszu kończyć swoje komiksy. Jestem z nich dumna♥ Zobaczcie jakie oryginalne prace powstały:


































Wyróżnione posty
Sprawdź ponownie wkrótce
Po opublikowaniu postów zobaczysz je tutaj.
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page